Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
22 janvier 2007

Caro si Pesi

Caro sa sti ca ma ajuta cromu mult de tot, acuma nu stiu cat de bine am facut ca am luat crom dar am papat si praji asta este...dar gata cu petrecerile pina pe 15 februarie nu mai am party de nici un fel am timp sa tot dau jos :)

Pesi, iubita noastra Pisi este indragostita eu ma bucur ca in sfarist are un print chipes rau de tot si cuminte, ea va slabi mai repede din cauza lui amour

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Aoleu, Cris, m-am rusinat de tot cand am vazut ce ai scris. :P <br /> Nu e el chiar asa "print chipes", dar e un scump si pot sa spun ca sunt, in sfarsit, fericita. <br /> Acuma, nu stiu daca asta o sa ma ajute si la slabit, inca nu am reusit sa ma organizez sa mananc frumos, dupa intoarcerea din concediu. Si nici la sport nu am reusit sa merg regulat.<br /> Si, se vede si la cantar, pentru ca kg din concediu au ramas acolo bine cimentate. :(<br /> Dar, sper ca in primavara asta o sa ajung la cele 60 pe care mi le-am propus.<br /> Dupa ce trece si weekendul asta lung (e ziua mea, asa ca trebe sa ma iertati :)) ), promit sa ma fac cuminte, cuminte. Pe cuvant de matza! :))
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité