Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
6 mars 2007

A trecut ceva timp de cind eu nu am mai scris pe

A trecut ceva timp de cind eu nu am mai scris pe aici, m-am pierdut ...am revenit si iar m-am pierdut, ca sa poti tine pasul nu este nevoie numai de vointa dar si de armonie degeaba astazi INCEPI daca astazi copilul iti este bolnav, daca astazi trebuie sa pleci si esti pe drum si uiti sa maninci iar cand maninci infuleci si masa, daca sotu nu "stie" sa te sustina.

Va rog sa nu imi spuneti ca eu trebuie 100% sa fiu zimbareata si sa il sustin .....asta a fost paranteza, el ce trebuie? Dar sa revin daca mai ai si vizita neasteptata unde te intreaba "femeie ce ai gatit imi este foame" tu gazda buna dai si lupta.

Dar eu, eu timp pentru mine ...cand, serios de ce imi fac timp pentru toate timpenile mai putin pentru mine, de ce ma pling si nu tac si fac si de ce mama masi ma mai intreb ...stiu eu ce vreau....v-ati prins este miezul nopti si eu filozofez, taci femeie dute te culca ca esti rupta si maine inhamate la viata si lupta ca sa pierzi si tu o amarita de kila ca mai apoi sa te apuce o alta depresie unde kila plecat sa revina ca doar a plecat in vacanta ...nu definitiv.

V-am aburit, zapacit si ce mai vreti voi, hai ca imi pun curu la bataie...cine mai citeste o zapacita ca mine...EU ! Ma apuc reapuc din noua sa stiti voi dar acum ma duc la nani nu mai vad literele....pupicele pe maine

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Cris, chiar te-ai suparat pe toti si toate ? Hai te rog mai scrie ceva .....
P
Cris ce faci ? Hai ca viata e scurta si merita traita si pentru tine! Te pup si astept sa iti revii!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité