Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
14 février 2007

Bonne Saint-Valentin

136

Chiar daca nu am intrat sa dau detali sa stiti ca am fost foarte cuminte, am sa spun pass la saptamina asta din cauza a doua evenimente una st-valentin si alta ziua Alexandrei.

Totusi vin aici cu masuratorile pe saptamina asta :
14.02.2007
gat=37 (0)
bust= 98(1)
brate=36(3)
talie= 87(2)
sold=117 (1)
pulpa=62(4)

este bine sper sa vad si la cantar ...supeti-mi ce sa fac sa imi conving sotu chiar sa imi instaleze bicicleta ca nu mai stiu, sincer ce sa mai fac.

Eu ma opresc pentru ca am mult de pregatit am sa mai scriu posibil maine daca nu ne vedem luni cu cantarul si miercuri cu masuratorile.

Hai pupici si sa sarbatoriti

16

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Unde esti Cris? Ai disparut ??????
P
Cris, la multi ani sotului si fetitei si barvo pentru centimetrii pierduti! Eu trag in continuare la sala , dar stagnez si deja ma deprima, te pup!
C
Buna, Cris. Voiam sa te intreb: masuratorile sunt in inch sau centimetri?<br /> Oricum e minunat ca tot scad. <br /> <br /> La multi ani fetitei tale! Un anisor deja! La multi si mult mai multi, sanatosi si fericiti!!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité