Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
21 février 2007

Hello fetelor, nu m-ati pierdut problema este ca

Hello fetelor, nu m-ati pierdut problema este ca am facut o prostie mare deci saptamina care a trecut a fost criminala si nu reusesc sa imi revin, tot spun astazi, astazi dar nu merge.

Spun ca astazi incerc sa fac o minune si voi incerca sa fac minuni dar din pacate minunile nu vin asa de repede. Am muncit mult si dintr-o prostie uriasa am stricat tot ce am muncit, munca mea sa dus, asa cum sa dus vointa mea cea de fier acum ceva domina in mine pot spune ca mincarea ma conduce.

Vreau si trebuie sa opresc asta eu sint cea puternica eu sint cea care poate face minuni ...minunile nu vin....daca nu slabesc acum nu voi mai slabi si nimeni nu slabeste pentru mine.

Dar sa va dau o veste sotul meu are 60 kg asta de la 56 kg este bine dar eu cind ajung mai jos ?

Va las si ma pun pe treaba am sa intru zilnic (din noua sa va spun ce fac) asa am sa ma repun pe picioare ....va pup

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Cris, unde esti? Totul e ok?Copii sunt bine?
C
Ah, cat te-am asteptat! Bine ca ai venit, asa cu vesti mai putin bune, dar cine nu cade/ ? hai curaj, maine va fi mai bine, important e sa nu renunti. pupici!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité