Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
31 janvier 2007

Miercuri

Asa cum am planuit asa am facut nu m-am abatut cu nimic, doar ca ar trebui sa incetez sa mai tot gust din mincarea lui Alexandra.

Am decis ca in fiecare luni ma cantaresc si in fiecare miercuri ma masor asa dar astazi zi de masuratoare sper sa nu va speriati :)

Masuratori 31.01.2007

gat=37cm

bust=101 cm

brate=41 cm

talie=93cm

sold=121 cm

pulpe=72 cm

Separat vreau sa imi scriu si ce cantitate de lichide beau doar din curiozitate, sint convinsa ca beau intre 1l si 2l, doamne dar ce bine ma simt dupa ce maninc peste sau pui.

Prea mult nu am ce sa va spun ah poate sa va spun meniu meu de astazi, astazi imi fac omleta simpla si fara paine :) apoi imi fac o salata din ridiche neagra si seara am sa maninc iarasi piept de pui facut la cuptor ....este cel mai bun, legume dar vreau fierte de data asta....ma mai gandeam si la creveti dar nu stiu ce sa spun sa vad caloriile dar chiar ca imi este pofta de creveti :)

Va pupicesc si va multumesc ca ma sfatuiti si ca va bucurati alaturi de mine pentru reusitele mele.

Pesi  nu stiu ce sa iti spun cum sa te felicit as vrea sa te strang in brate de o mie de ori pentru reusita ta, sa sti ca ma gandesc serios la sala de sport am sa incerc sa fac ceva sacrifici...sotul meu nici in ziua de astazi nu mi-a instalat bicicleta ...problema este ca ii lipseste ceva dar el spune ca are piesa ...eu nu ma pricep si la asta, dar uite asa... nevestele sint grase urate, cind slabesc mama ce frumoase sint dar ceva sprijin sau suport din partea lor....NU TOTI BARBATI.

Ieri mi-a confesat ca se vede si se simte ca am slabit (asta a simtit el cind ma luat in brate ) frumos

Pupici la gagici

Publicité
Publicité
Commentaires
P
E un cantec dragut in filmul My best friend weedding - mie imi place mult !E valabil si pentru slabit daca il inlocuim pe personajul principal - him- cu slabit!<br /> <br /> Aici e videoclipul :<br /> http://www.youtube.com/watch?v=c74BSImG4xM<br /> <br /> Astea sunt cuvintele:<br /> <br /> <br /> Wishin' and hopin' and thinkin' and prayin' <br /> Plannin' and dreaming each night of his charms <br /> That won't get you into his arms <br /> <br /> So if you're lookin' to find love you can share <br /> All you gotta do is <br /> Hold him and kiss him and love him <br /> And show him that you care <br /> <br /> Show him that you care just for him <br /> And do the things he likes to do <br /> Wear your hair just for him, 'cause <br /> You won't get him <br /> Thinkin' and a-prayin' <br /> Wishin' and a-hopin' <br /> <br /> Just wishin' and hopin' and thinkin' and prayin' <br /> Plannin' and dreamin' his kiss is the start <br /> That won't get you into his heart <br /> <br /> So if you're thinkin' heartbreak <br /> True love is<br /> All you gotta do is <br /> Hold him and kiss him and squeeze him and love him <br /> Yeah, just do it and after you do, you will be his <br /> <br /> (You gotta) <br /> Show him that you care just for him <br /> Do the things he likes to do <br /> Wear your hair just for him, 'cause <br /> You won't get him <br /> Thinkin' and a-prayin' <br /> Wishin' and a-hopin' <br /> <br /> Just wishin' and hopin' and thinkin' and prayin' <br /> Plannin' and dreamin' his kiss is the start <br /> That won't get you into his heart <br /> <br /> So if you're thinkin' heartbreak <br /> True love is<br /> All you gotta do is <br /> Hold him and kiss him and squeeze him and love him <br /> Yeah, just do it and after you do, you will be his <br /> You will be his <br /> You will be his
P
Crevetii nu au multe calorii!Poti mananca linistita!<br /> Cat despre soti- daca noi suntem fericite pentru ca ceva ni se realizeaza -asta se va reflecta si asupra lor suntem si noi mai dragutze , mai multumite, mai linistite,mai entuziaste, mai active , chiar mai energice si asta le va aduce doar avantaje, asa ca Go team!
P
Cris, mersi mult de ganduri bune!eu sper sa reusesesti sa rezolvi in final cu bicicleta daca nu si podeaua e buna , doua sticle cred ca ai , la pilates chiar nu ai nevoie de niciun aparat , pui trei carti turn si faci tot felul de exercitii sprijinita cu piciorul si asa mai departe.<br /> Orice poti reusi, dar nu dintr-o data si nici intr-o zi! <br /> Mai e greu e la inceput, dar timpul ti-arata ce-ai de facut!<br /> Asta era un cantec, ai sa vezi ca pe masura ce dai jos o sa vina si dorinta!<br /> Te pup si o zi minunata!
C
Da, cunosc povestea cu barbatii, e greu as fie empatici din pacate. E bine ca totusi te-a complimentat. :)<br /> Si mie imi place f mult pestele si il consum cu orice ocazie. E delicios si am intels ca si ajuta mult la slabit. Imi plac farfuriile acelea frumos decorate. Pup Cris!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité