Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
5 février 2007

Luni

Hello printesele mele (va place cum va alint..ha ha ha)

Sintem niste printese, acuma vin si eu cu veste mea, prima este ca acest weekend nu am trisat  si a doua veste este ca am 94 de kilograme, a treia veste este ca cineva ma ia de prosta si pot sa zic ca am terminat relatia cu Daneza13.

Miercuri am sa va spun si masurile dar sint sigura ca si acolo sint schimbari imi cad pantaloni de pe mine am impresia ca am ajuns la marimea 17 eu asa spun, am sa incerc sa trag o pereche de 16 (marimea) sa vad daca pot intra in ei.

Nu de alta dar daca ma mai duc la munca cu pantaloni astia o sa ii gasesc in vine si daca ati sti voi ce rau imi pare ....ha ha ha

Dupa cum am spus sotul meu nu mi-a instalat nici acuma bicicleta este frumos asta? Nu dar va dau cuvintul meu de onoare ca daca saptamina asta nu imi instaleaza bicicleta fac razboi cu el pai ce pisicute si maimute eu chiar nu conteaz pentru nimeni, numai eu, eu, eu .

cam asta este dragutzele mele, bisou  mes 131

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Buna, Cris! Imi pare rau ca te-ai certat cu cineva, nu o stiu pe Daneza, dar orice vonflict e rau. Tu in ce zodie esti ca si zodia mea a fost tare conflictuala saptamana trecuta si se pare ca si sapt asta...e trist cand ajungem la cearta, dar uneori nu se poate altfel...<br /> Ma bucur ca scazi si la kilograme si la masuri, e f bine si te vei simti incurajata sa continui.<br /> Pupici!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité