Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
7 février 2007

Miercuri

Wooooow m-am masurat si nu prea pot sa cred sper sa fie adevarat desi eu vad pe mine pe haine....va place nici nu v-am salutat....helo gagicutzele

Hai sa va dau masurile

7.02.2007

Gat = 37 cm (0 cm)

Bust =99 cm (2cm)

Brate =40 cm (1 cm)

Talie =89 cm (4 cm)

Sold =118 cm (3 cm)

Pulpe =66 cm (6 cm) nu partea de jos

Sint wooow si iarasi woow  :)

Ieri am fost cuminte doar ca pe la 12 am mincat o felie de paine cu ou ...da prajita :( asta este acuma ce sa fac

Am fost cu Adrian la clinique dupa radiografia facuta la nas il vom opera defat aveam de ales si eu am decis sa il operam acum sa speram ca imi vor pune o data mai repede nu de alta dar vreau sa il dau la sport iar el abea astepata sa poata respira  mai bine.

Nu de alta dar problema este ca si cind citeste sau vorbeste il intelegi cam geru ce sa facem asta este vina este a mea pentru ca daca mergeam mai repede nu ajungema la cutit acuma ...invatatura de minte si Alexandra cred ca va merge pe urmele lui.

Nu stiu ce sa mai pap voi ce mai pregatiti?

pupici ma duc la treaba astazi am mult de lucru

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Cris am pus pe forum niste videoclipuri cu Paul ugene sper sa te binedispuna, enjoy, have fun!
P
Cris, felicitari, super bine mai ales la talie si la pulpe , tine-o tot asa!!!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité