Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
8 janvier 2007

Prima zi, sper sa imi fie norocoasa data de 8 ianuarie 2007

Astazi am decis sa fie ziua cea mare, am ajuns la un punct in care nu ma mai suport, banuiesc ca va dati seama 97 de kilograme nu sint de apreciat, colac peste pupaza cel mic merge si el spre zona rosie :) sincer nu imi place, m-am decis sa i-au taurul de coarne.

Ziua de astazi, zi grea, sincer grea... nu prea am reusit sa ma rup de mincare, cu un pic de efort spun ca am fost cit de cit cuminte, chiar si Adrian a fost cuminte, pe cuvint ca eu am fost socata privindu-l cum maninca legume crude.

Meniul nostru de astazi a fost

Dimineata (lenesi) am mincat iaurt si fructe (desi iaurtul era cu fructe).

La ora 12:30  jumatate de cinamon bunds, felii de ardei umpluti cu urda frecata cu ceapa si marar pe linga am avut rosii micute + ridiche rosie.

La Pranz (16:30 pm) am pregatit piept de pui la cuptor (pieptul marinat cu iaurt+mustar+patrunjel uscat+piper+sare) dou linguri la fiecare din mincare de dovlecel +fasole verde fiarta un pic apoi sarata piperata am picurat putin ulei de masline si la final sesam.

VM082093_iC

Desert la ora 15:30

Eu am ales sa imi pun la cuptor pere, dar am mincat o para intreaga (desi le-am taiat pe jumate) am pus putin splenda pe ele (minunat la gust cu splenda) dupa ce au fost gata le-am scos din cuptor le-am lasat la racit.

La final am pus peste pere o lingura de iaurt cu vanilie + citeva graunte de cereale,  a fost yummy !

VM082096_iC

Adrian a vrut un smoothie =capsuni+iaurt si un pic de lapte atit pentru el.

La ora 19:30 a fost cina

Cereale am mincat amindoi, stiu ca nu era o varianta dar nu aveam de ales :(

Nu mai scriu nimic fiindca nu sint in apele mele, apropo sticla de apa este linga mine, maine am sa beau si ceai verde.

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Cristi, baga miscare !! Pleeasee...Ce se aude cu Buddy-ul ? Hai bafta!
A
Buna!Felicitari pentru luarea deciziei de a slabi si pentru deschiderea acestui jurnal. Eu sunt alaturi de tine si daca ai nevoie de incurajari poti apela cu incredere la mine. O zi usoara si pupici pentru Alexandra de la Alexandra mea!
M
Felicitari pentru ca ai demarat acest proces. Ma bucur ca l-ai implicat si pe Adrian :) va fi mai usor pentru amandoi asa!<br /> <br /> Deocamdata va urez la amandoi mult spor, perseverenta si disciplina!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité