Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
9 janvier 2007

9.01.2006

Ura ce fericita sint m-au vizitat fetele ..pupici fetele.

Si eu sint bucuroasa de acest jurnal, ora 8:00 am..imi beau cafeaua, Adrian este la scoala, Alexandra doarme (sssttt sa nu o trezesc) ce bine este sa iti bei cafeaua in liniste (cafeaua nu este sanatate, sa nu faceti ca mine :) )

As dormi de as rupe... sint sora cu somnul, in zodiacul chinezesc sint o pisica chiar ma comport ca o pisica, noaptea stau treaza si imi caut de lucru iar ziua doamne ce as mai dormi.

La ora asta matinala nu stiu care o sa imi fie meniu, dar deja am mincat trei bucatele de branza mozzarella (stiu ca nu este bine :( ) dar POFTA mama ei, trebuie sa o inving.

Stiu bine ca aceasta saptamina nu se poate numi saptamina sfanta.

Pesi ...ce as vrea sa fiu ca si ea (pe cuvint) daca as avea un pic pesi+Carolline+Miha  as fi Mens sana in corpore sano ! Dar acum invatam sa fim un pic din cele trei fete minunate.

Dar sa revin ...pesi mea culpa, zero sport ieri si simt cu dorsalul sa lipit de scaunul de la birou ca sa nu mai spun ca sa si latit.

Promit sa introduc toate, eu astazi am sa imi fac un calendar alimentar si de miscare, valabil si pentru Adrian. Am sa va arat si voua.

Ahhh dar sa nu uit ...gata cu laudele vreau si eu urecheli, sa ma corectati tot timpul, pe mine sa ma laudati cind am dat jos 5 kg pina atunci sa ma munciti ca pe un aluat de cozonac...mama ce frumoasa ma fac !

Cafelutza asta ma inveselit, prind energie si voi avea ambitie sa merg mai departe, dar  un ceai verde tot imi fac ,  nu ma omor dupa gustul lui dar sigur am sa beau, ah era sa uit mai am un ceai de slabit, cirese si canenberge(nu stiu cum se traduce cred ca coacaze)

Tot astazi daca timpul imi permite am sa fac painea wasa (promit ca va arat ce a iesit) mi-am cumparat tot ce imi trebuie, am vrut aseara dar mi-a fost lene, adevarul este ca de trei zile eu dorm tot pe la ora unu noaptea..........

revin....

Publicité
Publicité
Commentaires
A
Si eu astept cu interes calendarul alimentar. poate imi fac si eu unul. de azi gata m-am hotarat! cuvantul de ordine este:SPORT!<br /> o zi buna azi si nu ma uita cu calendarul! pupici!
C
Abia astept programul pe care ti-l propui. <br /> Eu azi am zbarcit-o rau, dar maine e o noua zi. Am facut bicicleta si exercitii cu gantere ca sa mai consum din calorii.Pup cu drag!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité