Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
11 janvier 2007

11.01.2007

th_hello

Buffffffffffffff! Saptamina asta este dezastruoasa asa ca ii voi spune pas, simbata este ziua de nasterea a lui  Daneza13 de pe culinar ma duc la ea si am sa cam pap.

hmmmm pai nu este corect asa th_angry_9 ar fi trebui sa stau in banca mea, dar eu nu sint in prag de dispera planul il am in cap si vreau sa il realizez, dar parca vorbesc cam mult si cam putine fac.

Meniu meu de ieri crima si pedeapsa am spus ca nu mai maninc dulce eh nu este asa, nu este nimic eu vreau sa incep defapt eu am inceput si continui !

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Cris, te bat, dupa ziua Danezei gata.<br /> sa aud ca incepi pillates , sa aud ca bei apa, o sa vezi ca trec si poftele , pupici la iai mici si pe tine sa te vad viteaza.nu merge semnul exclamarii, asa ca nu l-am pus
C
Asa e cate o saptamana, dezastru...Daca mergi la aniversare, incearca sa mananci cate putin macar ca si cantitati sa nu depasesti mult. Cu dulcele e rau, iti spun din experienta, dureaza pana scapi de senzatia aia ca ai ucide pentru o prajitura. Asa ca, continua lupta! Pupici!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité