Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
14 janvier 2007

14.01.07

nu stiu dar oare femeile lucreaza mai mult de cit barbati? (aici cred ca este o strigare dupa Miha)

Deci eu pe umeri mei pot spune ca sint 80% din toate treburile care le avem in cuplu/familie.

Vineri am simtit o presiune asupra mea, simteam ca ma lupt sa ies dintr-un ocean dar parca tot la fund ma duceam psihic vorbind si totusi cum va explicati ca in ciuda faptului ca am fost extrem de stresata am mincat o salata de ton plina de cruditati, eu chiar am fost uimita deci nu am fugit dupa dulce..secretul? NU AVEAM IN CASA NIMIC DIN CE MI-AR FI PLACUT SA MANINC IN CLIPA ACEA.

lista mea cu stress:

1. ca pierdem job-ul si iar trebuie sa ma mut

2. ca trebuie sa il operez pe Adi de polipi iar eu nu stiu sa fiu erou.

3. ca trebuie sa spun la fiecare membru din casa unde sint lucrurile si ce "au de facut"

4. ca pina la vara nu voi slabi

5. dintre prieteni am pe cineva care este in competitie cu mine ...ma streseaza la culme.

6. sotul meu trage de timp si nu imi face loc pentru bicicleta mea eliptica.

A se citit foarte bine vreau sa slabesc intr-un mod sanatos dar si intr-un mediu cat de cat fericit.

Ieri 13.01.07 am fost la Daneza a facut un tort de mi-a taiat respiratia, am fost super extra incantata pentru reusita ei chiar sint foooooarteeeeeee curioasa de reactia culinareselor, Dana este o maniaca a prajiturilor:)

Tot ce a fost ca papa era saratele si pateuri cu branza plus tortul, am baut cinzano+ o bere+apa :)

Maine incep din nou, dar de dimineata ma duc la clinica, de cateva zile ma doare in zona unde se afla splina mai mult ma doare daca apasa pe coaste in rest nu ma doare. Se pare ca am inceput anu cu medici

Am remarcat ca daca scriu aici imi da o stare buna si parca ma ajuta sa ma concentrez asupra proiectului meu, faptul ca mi-ati raspuns deja imi da imopresia ca ma urmariti de fiecare data cind scriu.

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Mai esti pe aici Cris? Ce faci? Ce mai zici? Pupici!
C
Pai chiar te urmaresc! Din lista ta in afara de cea cu jobul si mutatul toate se regasesc si la mine...si te cred ca esti f obosita si stresata, chiar te inteleg perfect.<br /> Ma bucur ca te-ai simtit bine la ziua Danezei, nu iti face probleme pentru tort, maine e o noua zi.<br /> Imi pare rau ca te doare splina...sper sa nu fie decat pe fond de oboseala si sa se rezolve cu odihna si somn.<br /> Te pup!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité