Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
17 janvier 2007

Ieri si astazi

Nu am scris ieri am facut multe prosti, mincat la greu, ieri am fost sa imi cumpar crom am incercat sa gasesc ce a luat Pesi dar nu am gasit am sa mai caut trebuie  sa fie si in Canada.

Sa vedem ce va fi, diseara am sa intru din nou sa va spun ce papa, de astazi nu ma mai joc scriu tot ce papa chiar daca am trisat.

Adrian a mincat ieri mult si nu mi-a placut asta este..trebuie sa plec intru diseara sa va spun ce am facut ..pupici!

Asa pe la ora 10 am mincat o conserva mica de ton cu suc de rosii plus doua felii de paine de secara.

apoi pe la ora 12 am tot gustat din ciorbita si tocanita

la ora 16:30 am mincat mincarea adica ciorbita de pui cu mamaligutza si tocanita de pui cu mamaligutza, mamaliga am maincat 5 linguri.

am baut 2l de lichide, cred ca apap a fost numai 1.5l restu cafea si un pahar de pepsi.

apropo chiar face minuni cromul am luat o pastila 500mg si chiar m-am simtit bine, am fost si la cumparaturi..legume de asta duc lipsa.

Pe maine... sper sa fie o zi mult mai buna ca astazi :) miscare nu am facut, cumantul meu a facut la tineretele lui culturism si imi spunea ca sport este cel mai bine sa il fac dimineata cine are chef dimineata sa faca sport..hmmm nu acuma sint un butoi care incepe sa se desumfle pina atunci o iau usurel.

Somn usor si vise placute fetele.

CALENDAR

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Aici este produsul - adica asa arata, poate daca cauti dupa cum se numeste clar gasesti, oricum e bun si cromul simplu, astea doua sunt prentru antrenament, nu se iau decat inainte si dupa<br /> <br /> http://www.pronutrition.ro/produs.php?id=202&firma=5<br /> <br /> Eu dimineata as putea face acasa daca ma scol la 6:00, altefl sala deschide la 10:00 si mi-e imposibil sa fac ceva dimineata.Cum acasa stiu ca nu ma tin ramane sa fac asa ca acum - seara<br /> Iti zic eu ce sa faci: te scoli dimineata cat poti tu gen 8:00 si faci pana la 9:00 pilates, incerci doua trei zile si pe urma mai vorbim<br /> <br /> Hai ca fiecare cu pasarica lui - am si eu pe asta cu miscarea !<br /> Pupici, ne auzim!
C
Te-as certa, dar...nu mi se pare ca ai mancat chiar atat de mult. Intr-adevar, mamaliga nu e f recomandata in slabire, dar in rest...E important ca nu ai mancat dulciuri rafinate sau fast food. <br /> Eu iau crom de o saptamana deja si imi e f bine.<br /> Mai iau si magneziu care e f important, ma echilibreaza mai ales emotional.\<br /> Pupici.
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité