Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
20 janvier 2007

19.01.2007

Pui sa ma scuip in san sa nu ma deochi, am facut papa bun batranelului dar nu am gustat (cromu mincal-ar mama)foarte cuminte astazi.

Astazi am papat asa

dimineata: cereale cu lapte+ cafea

pranz am mincat o salata de legume crude

cina am mincat piept de pui fiert cu legume multe+  sos cu smantana si iaurt, marar, sare

Am baut o gramada de apa dar si ceai de cirese si canenberge special pentru dieta.

Zilele astea vreau sa merg la biblioteca sa imi inchiriez urmatoarea carte:

2501041704c   

Promit sa o pozez (nu am scanar ) poate este si pentru voi interesanta.

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Si eu iti scrisesem un mesaj vineri dar nu mi-l accepta blogul..eh..asta e.<br /> Imi place cum mananci si ma bucur ca te ajuta cromul.Si eu iau in contiunare si ma concentrez deocamdata pe reducere poftei de dulce. Pupici!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité