Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
18 janvier 2007

taclale

chiar asa  sa stau la taclale, stiti voi eu acuma mi-am propus sa slabesc sa nu spun la nimeni si cind vine momentul sa las lumea cu gura cascata, asta pentru ca iar rad de mine eu sint grasa Adrian este gras th_MOMMY_1...obsesia de obezitate.

Nu stiu, dar cind am auzit noi (generatia mea) de stress, obezitate, dificultate de concentrare, hyperactivitate..off cam multe pentru o lume intreaga.

Astazi trebuie sa ii pregatesc batranelului de mincare, sper sa stau in banca mea si sa nu mai gust din ce fac , apropo pastilele de crom de cite ori se pot lua pe zi? Am citit pe un forum francez ceva de genu "Sansucre" spune-au ca poate sa ia pentru inceput trei pastile, asa este, la mine spune ca o pastila are 500mgr crom.

Tocmai am citi ca se pot lua intre 200-600mg pe zi, am sa caut si eu L-carnitina cu crom sa vad daca voi gasi .....pupici pe maine

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Hai neata, pai da felioarele alea cu rosii si branza pot semana ca o mini pizza e si bun si gustos, mi-ai dai si mie o idee sa incerc cu niste finn crisp la cuptor<br /> Cum ziceam pe forum, am gasit si la noi splenda si am de gand sa o utilizez intaii la cafea , apoi mai vad.cris cu chefu de sport faci asa , eu asa faceam - puneam pe Pc sau DVD ce salvasem sau Dvd daca aveam cu exercitii si intaii ma uitam ca la film, pe urma incepeam sa fac si eu intel, cand oboseam mai stateam , mai puneam si tot asa.La mine catelu era foarte amuzat credea ca ma joc cu el si cat stateam pe covor mi se punea peste tot , ma incurca, dar tot razand de el, faceam cate ceva.Incepe si tu , poate chiar cu Adi, ca o distractie - hai mami sa ne jucam de-a sala, sa stii ca merge la copii.Pupici!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité