Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
25 janvier 2007

Joi

Fetele dragutele ce mai faceti voi?

Eu super de bine ..ah ce bine ma simt asa pozitiva sper sa nu imi mai schimb aerul asta pentru ca ma simt super bine, dupa cum stiti foarte cuminte, ieri sa decurs precum am spus.

Astazi am sa pap asa fourchCereale cu lapte + o cafeluta, o supita de legume/ sau un sandwich cu ton (sa vad eu ce timp voi avea) o fleicutza de vita cu salatuta si legumele . Apa, ceai, cafea.

Mama, va spun sincer simt ca voi fi "buna"(asa zice sotul meu "mama ce buna esti" ) star

Ieri am fost cu Adrian sa ii faca filmulet la nasuc ma bucur ca totul a mers repede, acuma asteptam sa se faca 6 februarie sa vedem ce se decide.

Dupa asta urmez eu, adica?, trebuie sa ma rezolv si eu cu varicele astea ca vine vara si colac peste pupaza mi-au aparut si pe celalant picior, mi-ar trebui niste lipitori alea fac bine dar de unde asa ceva.

Apropo m-am uitat si eu pe cutiile astea cu ceaiuri dar nu vad si eu data de expirare...sint ele bune pina la nemurire sufletului?

Pesi am o intrebare pentru tine, daca imi pun si eu la geamul de la bucatarie in interior un ghiveci cu ierburi (basilic, oregano..etc) risc sa imi inghete?

Acolo la geam am si chiuveta in plus nu stiu ce geam au instalat astia dar intra frigu...doar nu ati crezut ca totul este perfect in Canada.

Pisi este frumos foc sa va iubiti ca va "bat"

Caro dar tu ai copii? Trebuie sa vorbim o data pe msm

Pupici fetele va scriu mai tarziu. :)

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Cris, da, am copii, de fapt o fetita de 4 ani jumate, o dulceata, poate iti trimit poze pe mail.
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité