Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
26 janvier 2007

uhhh

Sint trista fetelorth_MOMMY_1 nu stiu de ce brusc nu mai sint in stare pozitiva  si m-au lovit si ceva pofte eu am calcat peste ziua de astazi, nu ma bucur deloc pentru ce am facut, problema este ca nu aveam nici un motiv dar ce am mincat eu astazi nu ma incantat prea tare si atunci am vrut altceva si am servit doua cornulete cu sunca si brinza plus doua gogosele coapte in cuptor si gem de prune ..asta este.th_ANF1411

Ati vazut ca i-am spus la mitica (sau cum o cheama )o minciuna "Ti-am spus asta pentru ca multe fete au venit si nu au mai aparut pe aici ma poti numara si pe mine, adica am pofte si am facut prostia de a taia in prima zi cam multe  asa ca .... sper ca intr-o buna zi sa revin aici " sa am scuzati nu aveam intentia asta dar v-am spus planul meu.

Pupicele th_avatar20140

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Hei, nu cred ca gogoselele alea si cornuletele sa depaseasca mai mult de 350 de calorii, hai 400. Stiu ca vrei sa te cert, dar nu pot pentru ca asta ar insemna sa fiu ipocrita; cred ca oricare dintre noi, mai ales cand revenim la dieta dupa o perioada lunga de timp, avem recaderi si scapari. <br /> Te pup si sper sa ai o zi mai buna!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité