Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
29 janvier 2007

Duminica

Am fost cuminte dar nu 100% am lins si eu niste frisca si am mincat capsuni nu stiu daca ati vazut dar nu mai maninc fructe prea multe, nu imi face bine.

Pesi te rog sa nu cumva sa crezi ca eu v-am atacat pe voi, eu m-am "ofilit" din cauza lui mititica care vrea ea sa ii sarim in ajutor dar la final mersi opti si pesi pai atunci de ce mai vrei ajutor?

Am mai patit o faza cu floarea de coltz tot asa  "fetelor va rog ajutati-ma, am nevoie de un sfat, ce parere aveti....defapt astept sfatul lui Pesi "

Mie imi place de voi (Pesi, Caro, Miha, Pisi ...fetele veterane)pentru ca raspunsurile voastre au o logica, nu dati raspunsuri fara ca sa stiti despre ce vorbiti, felul in care puneti problema, felul in care explicati, sinteti simple nu va dati in spectacole, nu va mataiti, nu panicati.

Eu astept zilnic sa citesc mesajele voastre pline de sfaturi, eu sint mic copil pe linga voi ...vreau sa fiu si eu asa dar inca sint bebe.

Pesi sincer nu fac sport th_LOSER_1 promit sa ma pun si pe sport, dar ma crezi am sa folosesc un cuvint urat care nu iti va place dar sint sincera " detest sportul" nici pilates nu imi place.

De asta am intrebat-o pe Happyalex de aerobic salsa,  mie imi place dansul sint moarta dupa dans ...asa nu este bun?

Apropo de calendar, nu imi place sa scriu..ma plictiseste si uit,  sint plata nu sint fun deloc, mai bine nu va mai scriu ma apuca melancolia si nu este bine, pe maine gagici.

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Draga Cris, nu am intrat in weekend. Am citit acum postarile tale si mi-au placut mult.<br /> Si eu am aceeasi parere ca si cea exprimata de tine despre fetele noi care intra pe Culinar, de aceea nici nu le raspund la cele care nominalizeaza si de pfat nu vor sa fie parte dintr-o comunicatate. Eu zica ca mai bine sa trimita mesaj privat daca vor sfaturi doar de la Pesi, Caro sau Opti.Nu e frumos si nici politicos.<br /> Asteptam vesti bune de la cantarire! <br /> Pup cu drag!<br /> - fetita mea are 4 ani jumate si o cheama Maria-Adriana, o strigam Adriana sau Adri . :) Am pus poza cu ea cred pe curadeslabire@gmail.com mai demult. E o dulce! :)
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité