Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
27 janvier 2007

Sambata

Sint la o  post_30088_1168559804 va invit si pe voi dragele mele prietene !

Sambata imi este frica de ziua asta, dar mai mult ma tem de Duminica....vreau sa fac fatza ....voi reusi.

Cand sa ma cantaresc? ..defapt eu am rezultatele dar voi cind vreti sa stiti acuma sau luni? Eu as vrea sa va spun luni, stiti am plecat de la 97-98 th_EMOT061

Ieri am fost la cumparaturi, am fost foarte cuminte nu am cumparat nimic prosti in schimb mi-am cumparat somon dita mai bucata ....gata curatat chiar si de piele, l-am transat si mi-au iesit 7 bucati, abea astept sa pap astazi cu sos soya si cu o salata ....mama sa inebunesc ce bun este.

Foarte buna papa mea de ieri ...am facut poze o sa va arat, mi-am tras si un sos  din smantana slaba, mustar si lamaie. Cromul imi face bine adica chiar ma ajuta ....abea astept sa vad 90 nu mai am mult daca stau in banca mea o sa ajung si acolo si apoi. 78959mhevjxvn76

Am capiat dar daca nu gandesc asa stiti  cum se spune" I play dirty" nu merge, doar de ce vreau sa fiu slaba ca sa fiu calugarita?

Pupici ma striga copii astazi plec iarasi prin oras sa cumpar scutece deci am sa va scriu si eu mai tarziu.

Caro cu o cheama pe printesa ta si pe ce data este nascuta? sper ca nu te superi ca te intreb atitea despre ea, dar poate o vedem si pe ea...numai daca doresti.

Caro la ce spui ca este bun magneziu?

Pesi, Pisi, Caro, Miha va doresc un weekend placut alaturi de cei dragi plin de pace si dragoste !

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Asa hai ca scriu acum inainte sa plec, ziceam ca mi-am dat seama de la smilies ca ai dat ceva jos, ca sper sa rezolvi cu Adi cat mai repede , ca si mie imi place mult somonul, dar azi am pui, ca de culinar am zis de sute de ori ca e greu sa pretinzi ceva , cand zici ca scriu multe fete, pac dispar, deci mai bine nu astept nimic si citesc ceva, decat invers,oricum eu am ajuns la concluzia ca daca nu se scrie inseamna ca nu se gaseste ceea ce cauti sau poate ma insel? Poate nu?Ca da, nu sunt bune gogoselele si cornuletele nu pentru ca au calorii neaparat ,ci pentru ca iti ridica nivelul de insulina si asta e tare pacatos pana il calmezi iar, ca nu trebuie sa tii la geam ghiveciul ca la voi e frig rau, mai bine tot la lumina, departe de sursa de caldura dar la temperatura camerei, ca si la mine sambata si duminica sunt grele pentru ca sunt inactiva , la office e usor, ai asa multe de facut ca nu ai timp de gandit la masa, dar acasa , libera, fara griji, e greu<br /> Oricum am reusit ieri sa evit prea multa sare si sa fac eliptica, iar azi la fel, plec sa imi iau ardei gras, salata verde, mere, iaurt, ciuperci, br de vaci, niste fructe de padure, oua si rosii, pui si peste mai am .Si doua tricouri pentru sala si o sa merg si la sormea,dar acolo nu mi-e teama ca eu daca zic nu , nu -ramane la ceva.<br /> Sunt un pic nervoasa , dar sper sa mi se rezolve problemele la servici, probabil ca o sa le duc ca de obicei singura in spate si se vor rezolva in final - undeva peste 6-7 luni ca sa ma chinuie mai tare<br /> Cris eu anula asta te cert, stiu ca poti si daca mi se pare ceva aiurea zic.Chiar nu vad nimic de gym desi eu cred ca faci tu ceva? E doar alimentatia sau chiar inca nu te-ai apucat?<br /> Despre weekend eu te sfatuiesc sa mananci proteine - asta taie chef de dulce si sa ai parte de multe actiuni - vizite, plimbari, joaca cu copiii , trec mai usor orele , te pup chiar trebuie sa plec!
P
Cris, scrisesem o groaza si mi-a picat iar netu, revin maiine dimineata , pupici si revin maiine, sa ai un weekend bun!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité