Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
1 février 2007

joi

off th_LOSER_1 ce fac simt ca imi vine sa gresesc ....th_ZD_HEL2 chiar vorbeam cu Pisi mai devreme ce ma fac vreau sarmale, vreau brinzoaice vreau friptura de porc...da ce ma fac ca nu ma pot abtine sa nu infulec ca o nesimtita daca ma pun sa gust ...aoleu ma tem ca nu ma opresc ma tem ca iar scap haturile ..off ce ma fac...nu vreau sa dau inapoi...nu vreau...nu vreau ..ziceti ceva numai sa nu imi spuneti ca pot sa.... va rog

Nu am facut nici un pas tot deschid frigiderul si il inchid, ma uita la cascavalul afumat.........off ce norocos este sotu meu maninca pina capiaza si nu are nici pe naiba .......offf ma apuca nebuniileeeeeeeeee

va vine sa credeti ca sint sfinta ca o sfanta dar offf viata mea vreau o mamaligutza cu carnati afumati prajiti cu ou si cu o telemea...pui pe limba mea ce pacatoasa sint..trebuie sa fac ceva sa gasesc solutia.........TREBUIE

VREAU SA FIU SLABA SI SEXY!
VREAU SA FIU SLABA SI SEXY!

VREAU SA FIU SLABA SI SEXY!
VREAU SA FIU SLABA SI SEXY !

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Nici vorba de mancarurile alea! Sunt sigura ca si Pisi ti-a zis deja ca nu sunt bune! Rezista si cu timpul nu le vei ai dori asa tare. Incearca sa gatesti dietetic si uniform pentru toata familia. Sa nu imi zici ca ai gatit pentru sotul tau grozaviile alea!! Eu pe ai mei ii mananc ce ma intereseaza ca poftesc, eu sunt la regim pe viata si ei trb sa isi faca poftele in alta parte. Desigur o mica exceptie o fac sarbatorile insa nici atunci prea mare...Pup si curaj!
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité