Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
2 février 2007

vineri

Buna fetele

Sint ingeras, am fost foarte cuminte chiar daca ieri am vrut de toate si la urma nu am servit nimic sint fericita pentru reusita am remarcat ca nu prea mai beau lichide ..hmmm asta nu imi place prea tare, o reglez eu si pe asta, oricum voi avea surprize placute  simt asta de nu se poate nu stiu daca la cantar poate mai mult la centimetri simt pe mine ce sa mai zic.

Ieri am avut o prietena pe la mine si i-am artat tortul de clatite vreau sa va spun ca a fost pe jos lesinata, acuma ce sa mai zic vroia tortu de clatie...i-am spus verde in fata NU tu ai 54 de kilograme si eu am 95 ai mila si de mine cand ajung pe la 80 mai vorbim dar daca vrei sa iti fac si sa iti duci acasa este ok...a nu ea vrea doar de gust....o sole mio si fasole verde nu ma intereseaza de clatita ei eu vreau sa slabesc th_EMOT061

Si ce vroiau ei sa ma ademeneasca "prieteni mei " (ea si sotu) hai draga o ciocolatica mica nu se depune nu se vede..ce vorbesti....NU ESTE NU SI NU RAMINE.

Mincati voi ca si asa intrati pe sub usa, Caro daca il tin pe sot la dieta o sa vezi tu ce foaie de hartie am in casa pai el are 180 cm si 56 kg nu crezi ca este destul de slab.

Apropo si Adrian a pierdut un kilogram nu sint drastica cu el pentru ca el merge la scoala si nu vreau sa isi roada unghile de foame, o data am patit asa avea unghile roase l-am intrebat de ce si mi-a spus "a seara imi era foame tu ai spus nu si mi-am ros unghile" fain nu?

Deci Caro cade, eu gatesc asa pentru mine, maninc inaintea lor, pentru ei si daca este ceva ce nu pot sa ii dau lui Alexandra atunci ei ii fac separat :) Dragutz nu?

Pesi vai ce mi-a placut melodia mai ales ca este si filmuletul meu preferat, mersi mult mult de tot.

Vine weekendul vai de mine si de mine ce ma fac este foarte serios, cind vine weekendul fac prosti...offffffffffffffffff.

Ma opresc aici am sa va mai spun eu mai tarziu ce am mai mincat si ce am mai facut, ieri am mincat asa cereale cu lapte, suc de rosii si morcovii la amiaza si cina creveti si o salata ....apa, ceai, cafea.

Pupici !

Publicité
Publicité
Commentaires
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité