Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
18 janvier 2007

18.01.2007

78275vb3jp0la9e

Dragutele mele

O noua zi, mi-am terminat cafeaua, ma gindesc ce sa pregatesc la micul dejun, desi nu imi este foame, am sa imi pun la cuptor o felie sau doua de paine multigrane plus citeva feliute de branza de capra cu pesto si citeva felii de rosii micute..suna bine nu?

Astazi imi voi face  legume cu peste si atita...hihihih

Caro uff daca sti-am de magneziu, dar nu este nimic ma duc sa imi cumpar si magneziu, mersic pentru site-ul am inteles despre ce este vorba, te rog sa ma bati sa nu ma ierti, mamaliga miroasea prea bine.

Stiti fetelor vreau sa slabesc pentru ca nu imi place ce vad, vine vara, iar stau infofolita sa nu imi scot si eu un crac la soare?

Pesi , eu stiu ca daca tu insisti cu sportul este pentru ca este necesar intr-o dieta, te rog sa nu te superi pe mine daca arat indiferenta, am sa fiu indiferenta o zi, doua, te rog continua si streseaza-ma, aduti aminte ce greu iti era tie sa faci sport la inceput.

As vrea si eu sa ma duc la sala, am o sala nu departe de mine, dar fetelor va rog sa ma credeti ca bugetul meu nu face fata la sumele lor cel putin nu acum dar si eu imi doresc sa fie cineva care sa imi spuna ce trebuie sa fac, sa imi arate cum este corect si asa mai departe.

Pina atunci pe linga familie, societate si prieteni incerc sa ma strecor si sa ies eu in fata intr-un cuvint sa am si eu timp pentru mine.

-----------------------------------------------------

Este ora 17:14 sint giftuita bine, astazi am mincat asa :

dimineata cereale cu lapte post_30088_1168559804

th_plate_1

pranz : o conserva de ton in ulei de masline lamaie si marar+ o lingurita de maioneaza, asta am pus pe doua feliute de paine wasa.

Cina: legume congelate(fasole verde, fasole galbena, morcovi, brocoli) facute la tigaie, peste facut in folie de aluminiu la cuptor (putine ierburi si o felie de lamaie) salata (salata+rosii+ridiche+ ulei de masline+lamaie+condimente)

pe la ora 17:30-18:00 am sa maninc o para coapta cu iaurt si putine cereale....nu stiu daca voi mai minca pentru ca sint foarte satula.

Voi incerca un pic de miscare th_A_01AN1 dar nu fac pilates din seara asta, sint incapatinata am si tupeu sint plina de motive, daca as tacea si as face s-ar vedea si rezultatele.

Publicité
Publicité
Commentaires
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité