Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
26 janvier 2007

o noua zi

Ziua de ieri a trecut nu mi-am pierdut curajul simt la fel ...nu ma dau batuta cu una cu doua , ieri ce am papat nu ma bucurat prea tare in plus ma inebunit Dana cu muffinurile ei care le-a facut.

Eu nu as fi ajuns sa fac gogosi dar sa va spun ce sa intimplat, aveam infrigider de ceva timp niste sunca calitate mai proasta, ca sa nu o arunc m-am gandit la cornuletele lui Maya am pus de portie dubla cand am ajuns la final oups imi ramine alaut si atunci am decis sa fac gogosi la cuptor (merge bine)

Astazi am sa maninc pui, vad ca atunci cind maninc pui sau peste sint happy, daca maninc porc imi da idei de a trisa dar cand maninc vita ma intristez nu imi place, eu am spus sa maninc in fiecare zi alta carne ca sa nu ma plictisesc, am sa imi cumpar si ceva curcan.

As minca si ceva miel, las ca vine pastele nu mai este mult, pina pe 15 februarie trebuie sa fiu cuminte, cuminte :)

Publicité
Publicité
Commentaires
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité