Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mens sana in corpore sano !
26 janvier 2007

Astazi

text_welcome_104

Plictiseala pe culinar, ma gindeam oare de ce multe fete intra striga dupa sfaturi apoi cind le primesc sint bune numai sfaturile a citorva din usari.

Oare ne-am nascut cu informati pentru slabit, nu invatam de aici din experientele noastre personala si a celorlante ce este bun si ce este rau, ma intreb cite feluri de diete ati tinut si nu a mers pentru ca nu sa stiut sau nu sa crezut ca modalitatea cea mai buna este slabitul sanatos si incet, de cind am deschis noi acest subiect (defapt deschis de Opti) alte subiecte cu diete miraculoase nu mai egzista, oare de ce? Si atunci ma intreb de ce mai ceri sfaturi de la fete ? daca vrei sa auzi parerea numai unui user...lipsa de politete.

M-am mai lovit de asta si nu stiu sa trec peste, ar trebui sa ignor, dar pe cuvint ca nu pot sa trec pe linga, mie imi place sa citesc pe toata lumea daca simt nevoia sa fac un comentariu bun/rau il fac.

Dar hai sa mai zic si ceva frumos, fetele sa va spun ce am mincat eu astazi  615ezrfj61rfc

Dimineata dupa cum stiti cereale cu lapte (imi place ) cafeluta

Pranz am baut 250 ml suc de rosii si cred ca 4-5 baby morcovi

Cina aici am pregatit ceva ia sa va spun ce am pregatit, rulada de pui umplut cu ciuperci si ceapa verde, am calit ciupercile si ceapa intr-o lingurita de ulei, pieptul de pui l-am desfacut l-am condimentat cu ierburi si un pic de sare, am turnat ciupercile calite peste, am rulat pieptul de pui l-am pus in folie de plastic si l-am aruncat intr-o oala la fiert, pe lina rulada asta mi-am fiert fasole verde, alba, morcovi, cred ca am sa imi fac si un sos cu iaurt ..dar sa mai vedem.

Am baut o gramada de apa baut si ceai .

La mine ultima masa este ora 18:30 eu numai papa nimic dupa, beau numai lichide, apa sau ceai mai imi scapap si o cafeluta(asta inlocuieste cica pepsi) Nu am pofta de pepsi nu am alte pofte doar ieri cind am trisat.

Caro eu spun ca este cam mult, de ce? pentru ca pe linga gogoselele si cornuletele am mincat si vita facuta in tigaie cu putin unt si  cu o salata (salata am avut lamaie peste+ulei de masline)

Vine weekendul ce sa fac cum sa pot sa trec peste pofte..va rog ce ma sfatuiti ?

Publicité
Publicité
Commentaires
Mens sana in corpore sano !
Publicité
Archives
Mens sana in corpore sano !
Publicité